Over Topr, onze opdrachtgever 

Onze opdrachtgever Topr verzorgt van alle panden op Funda circa 15% de promotie. Topr is één van de meest bekende, innovatieve en succesvolle partijen in de vastgoedmarkt en heeft zich gepositioneerd in midden en hogere segment. Dit doet Topr door de juiste hoeveelheid aandacht te geven aan het pand, de klant en de verkoper.

Topr heeft als visie dat je een object alleen goed kunt fotograferen en filmen als je de vaardigheden beheerst, maar belangrijker nog, kennis én passie hebt voor vastgoed. Topr doet er alles aan om het niveau van de media suppliers (fotografen en filmers) zo hoog mogelijk te houden en te verbeteren. Dit draagt bij aan werkplezier en onderscheidt ons als innovatief partner in de markt.

Topr heeft een team van 20 Media Suppliers, 10 medewerkers op kantoor en daarnaast een productieteam van 65 man in het buitenland.

IMPROVE is momenteel voor Topr op zoek naar een gedreven

Directiesecretaresse

De directiesecretaresse heeft een ondersteunende functie binnen Topr. Je ontzorgt op professionele en soepele wijze de directie in de meest brede zin van het woord. Daarnaast bent je de spin-in-het-web daar waar het gaat om de organisatie van onze interne events en bijeenkomsten. De directiesecretaresse legt rechtstreeks verantwoording af aan de algemeen directeur.

Hoofdtaken

  • Je verricht alle voorkomende werkzaamheden ter ondersteuning van de algemeen directeur en ondersteunt overige managers wanneer nodig m.b.t. agendabeheer, notuleren, voorbereiden overleggen en uitwerken afspraken.
  • Het verzorgen van zakelijke correspondentie naar onze klanten en personeel.
  • Organiseren van verschillende bijeenkomsten/evenementen zowel in- als extern.
  • Doorzetten van betalingen in opdracht van de directie.
  • Uitgifte, bijhouden en bestellen van kantoorartikelen.
  • Het verzorgen van koffie/thee/lunch etc. voor onze klanten/bezoekers.
  • Overzichten en het opzetten en bijhouden van het digitale archief.
  • Plannen van buitenlandse reizen voor de directie.
  • Zorgdragen voor een commerciële, proactieve werkwijze en een verzorgde houding en
  • Intern en extern de normen en waarden van de organisatie uit dragen.
  • Alle overige voorkomende werkzaamheden al dan niet in opdracht van de direct leidinggevende en het overnemen van taken bij afwezigheid van collega’s.

Verantwoordelijkheden

  • Is eindverantwoordelijk voor de facilitaire zaken.
  • Is medeverantwoordelijk voor de personele activiteiten.
  • Administratieve taken waaronder ook HR administratieve taken.
  • De directiesecretaresse neemt beslissingen bij het voorbereiden en de verslaglegging van de vergaderingen.

Belangrijke vaardigheden

  • Klantgerichtheid
  • Integriteit
  • Samenwerken
  • Omgang met details
  • Aanpassingsvermogen
  • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid en presentatie
  • Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

Kennis en ervaring

  • Een relevante opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur in een secretariële richting
  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Goede kennis van MS Office

Topr heeft er bewust voor gekozen om de werving en selectieprocedure volledig uit te besteden aan IMPROVE. Acquisitie en/of zelf contact zoeken met Topr wordt daarom niet op prijs gesteld. Voor meer informatie kun je bellen met Ton Megens, recruiter IMPROVE: 06-24 34 61 40.
Je motivatie en cv kun je mailen aan info@improverecruitment.nl.