Servicetraining - Improve Training & Coaching
 
| | |

Training

Servicetraining

 

Service: de sleutel naar continuïteit van uw omzet

Niet alleen het werven van nieuwe klanten, maar ook het behoud van bestaande klanten, bepalen het succes van uw organisatie. De dienstverlening van de service-afdeling is vaak de reden voor klanten om bij een organisatie te blijven, of om deze juist vaarwel te zeggen. Medewerkers van uw service-afdeling komen regelmatig in contact met uw klanten. In veel gevallen zelfs vaker dan de account- of salesmanager.

Trainingen voor binnendienst en buitendienst

Improve biedt trainingen aan die erop gericht zijn om medewerkers van de servicedienst (zowel binnen- als buitendienst) klantgericht te leren denken en handelen. We leren hen om zich bewust te worden van de behoeften van de klant (mindset) om vervolgens een klantgerichte houding te ontwikkelen (attitude). Uw klanten zullen deze klantgerichte attitude ervaren als een waardevolle extra dienst.

Ambassadeurs

Juist het verlenen van extra service kan voor uw klant reden zijn om met u zaken te gaan doen, te blijven doen of u aan te bevelen bij derden. De servicemedewerkers zijn op deze manier de ambassadeurs van uw bedrijf, en dankzij blijvende inzichten doen zij het net even beter dan uw concurrent. En dat maakt het verschil!

Wilt u het serviceniveau van uw organisatie ook verder perfectioneren?

Improve Wise

  • ”Service is een kwestie van mentaliteit!”
  • ”Dare to IMPROVE!”
  • ”Ook zo'n behoefte aan salesvernieuwing?”

Ontdek de effecten van service.

Dare to improve.

MEER WETEN & AFSPRAAK MAKEN

Neem contact met ons op:

Harrie van de Laakstraat 5
5302 VA Zaltbommel

 

06-24346140
info@improvetraining.nl

Meer weten over
Foodservice Sales Accelerator?

Food Service Sales Accelerator
© improve training & coaching 2013